Godmorgon finisar!♥

Sitter och lyssnar på musik och myser. Vaknade nyss, haha. Idag ska jag väl inte göra något speciellt, kanske träffa nån senare. 1 December idag! :D fyller år om 4 dagar! Sen får vi väl hoppas att jorden inte går under ;) Haha. Men sitter och kollar igenom gamla Grällsta bilder, minnen asså! Ebba och jag kommer ha de så grymt kul! Lära känna massa ny kompisar, bara ha kul! Sen är jag ju helt sjukt taggad till konserten, dom är ju helt sjukt fina allihopa, helt underbara! och deras röster ger en ju öronorgasm! BÄSTA! fast jag har dåliga platser men huvudsaken är att jag får se dem! Hoppas ni förstod att jag snackar om 1D ;) Sen måste jag plugga! Tänker fan satsta nu! Har en hel del omprov jag måste plugga till! Dem ska jag ta igen på Tisdag eller Onsdag, vi har kom ikapp dagar då. Nä nu ska jag sluta skriva detta ointressanta inlägger, haha. Ska kolla om hela Portkod 1321, en av de bästa serierna ja någonsin följt! Ni får ha de bra, puss! ♥
Saknar dig sjuukt mycket bebis ♥

kommentarer från er ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress (Publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback