Usch, fy

 
Hej, usch vad sur jag är. Vi kommer inte iväg med bilen och bussarna går inte så de blir ingen ridning idag, kommer säkert få nån jättebra bara för de... Hur som helst, vi hade "Kom ikapp dag" idag också, gick bra och så. Hade No-prov, Gick bra och så. måste ha matteprov för att få godkänt i Matte, har bara en vecka på mig och fick veta de ida -.- Efter skolan gick jag hem på 35 min, weeeyyy, brukar gå hem på 10-15 min i vanliga fall... Imorgon direkt efter skolan ska jag hem, packa de sista och byta om osv, sen åker vi till TC och där träffar vi alla andra, sen åker vi buss i typ 7 timmar... Aja jag och Elin ska kolla film och är fett me godis! Ska verklogen satsa denna säsong. Sen ska man väkl va lite social med alla andra också, var precis och handlade godis för imorgon, gottgott, ska fixa en hel del tidställda, Kommer självklart blogga lite men inte alls så mycket som jag borde, hehe... Ni får ha de super! Puss ♥
 Älskar dig mi viida ♥♥

kommentarer från er ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress (Publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback